3CX

Afspeelapparaat aanpassen
Om binnen de server met je headset te kunnen telefoneren moeten we eerst je standaard afspeelapparaat aanpassen. Doen we dit niet, dan zal je jouw gespreksp...
Vr, 9 Apr, 2021 11:05 AM
Inloggen op de 3CX website
Login op de server Opmerkingen: De collega’s die nooit via de server werken, slaan stap 1 over 😉 Open Edge en ga naar de website van 3C...
Wo, 14 Apr, 2021 4:25 PM
Bellen met 3CX
Opmerking: Wanneer je de eerste keer iemand belt zal je browser toestemming vragen om uw “Microfoon” te gebruiken. Belangrijk dat je op “Toestaan” kli...
Do, 30 Sep, 2021 10:39 AM
Handelingen tijdens het bellen
Wanneer je een oproep plaats of ontvangt met de webclient kan je gebruik maken van volgende mogelijkheden: 1. Beller in wacht plaatsen 2. Eigen microfoo...
Vr, 9 Apr, 2021 11:13 AM
Je status instellen
Via je status laat je collega’s weten of je al dan niet bereikbaar bent. Beschikbaar = ik ben bereikbaar Afwezig, Niet storen, Lunch, Busness trip ...
Do, 30 Sep, 2021 10:39 AM
Queue (Q) - Wachtrij in- of uitloggen
  Wachtrijen zijn de groepen waarnaar de klanten kunnen bellen via het hoofdmenu. Bv: Planning, facturatie, HR, … Wanneer je uw status aanpast naar alle...
Do, 30 Sep, 2021 11:27 AM
Taal in het Nederlands instellen
Staat de webpagina in het Engels en zou je deze liever in het Nederlands zetten? Dat kan! Klik in de linkerkolom op "Settings" Je z...
Do, 30 Sep, 2021 11:33 AM
Aanpassen waar je de rinkel hoort - lokale gebruikers
Onderstaande info is enkel van toepassing als je niet in de server werkt. Wanneer je via de server werkt kan je dit helaas niet aanpassen... Open ...
Do, 30 Sep, 2021 11:42 AM
Ik praat maar mijn gesprekspartner hoort mij niet
Controleer eerst of je per ongeluk niet op het "mute" knopje van je headset hebt geduwd Lampje rood = microfoon staat af
Di, 20 Apr, 2021 9:23 AM
Voorbeeld voicemail e-mail
Do, 27 Mei, 2021 9:14 AM