Wanneer er een gemiste oproep voor een queue is binnen gekomen kan je volgende stappen volgen om de klant terug te bellen en duidelijk te maken aan de collega's dat de klant reeds teruggebeld werd.


  1. Klik in het linkermenu op "Oproepen".



  2. Je krijgt nu een overzicht van jouw uitgaande en inkomende oproepen.

  3. Klik rechtsboven op "Alle" je zal zien dat je 2x de optie "Gemist" hebt.

    • De eerste, de bovenste optie, toont alle gemiste oproepen die rechtstreeks naar jou gericht waren = niet via het hoofdmenu
    • De tweede toont de gemiste oproepen van de queues waarin je zit.

  4. We klikken op de onderste "Gemist" 
  5. Via deze lijst krijg je te zien wie er heeft gebeld, naar welke queue en wanneer



  6. Staat er achter het telefoonnummer een rood uitroepteken? Dan is deze klant nog niet teruggebeld.



  7. Om de klant terug te bellen klik je eenvoudig op het telefoontje. (dit verschijnt wanneer je met je muis op het vakje gaat staan)



  8. Om je collega's op de hoogte te brengen dat je de gemiste oproep hebt beantwoord klik je nu op het vinkje



  9. Je zal zien dat het rode lijntje nu in een groen lijntje verandert, het rode uitroepteken niet langer rood is maar het vinkje groen wordt.

    Collega's die in dezelfde queue zitten zullen nu ook zien dat de klant in het "groen" staat = teruggebeld is.