Dubbele serviceartikelen
Wanneer je een servicecontract wil overzetten waarbij er serviceartikelen ook nog op een ander actief contract staan zal je volgende fout krijgen.
Om te zien over welke serviceartikelen het juist gaat is er een extra overzicht gemaakt.
- In het contract dat je wil wijzigen ga je naar Verwante gegevens > Contract > Dubbele Service Artikelen
- Je krijgt nu een opsomming van alle units die op dit contract voorkomen en zal zien op welk ander contract ze ook staan.
- Pas nadat je de units van één van beide contracten verwijdert hebt (of de regel op vervallen hebt gezet) zal je de klant van dit contract kunnen wijzigen!
Opgelet het scherm “Dubbele Service artikelen” zal pas gevuld worden nadat je de actie “Klant wijzigen” uitgevoerd hebt!
Gekoppelde servicedocumenten
Wanneer je de “Klant wijzigen” functie uitvoert en er zijn nog gekoppelde documenten dan zal je een foutboodschap krijgen.
In het contract dat je wil wijzigen klik je op Verwante gegevens > Contract > Serviceoverzicht